8. syyskuuta 2015

3½h

3½h
Mitä ehtii tehdä kolmessa ja puolessa tunnissa? Olen se joka menee arki-iltana kahdeksalta sänkyyn ja nukahtaa jo ennen yhdeksää, se joka nauttii herätä kukon laulun aikaan ja se joka harrastaa liikuntaa ennen töitä.

Jos työt alkavat kahdeksalta, minä herään puoli viideltä. Jos sataa kaatamalla vettä, minä lähden aamulenkille jos niin edellisenä iltana olen päättänyt. Jos ei huvita juosta, menen 400m päässä sijaitsevalle kuntosalille. Jos en halua juosta tai mennä salille, saatan joko pitää lepoaamun tai treenata Jätemäen portaissa ENNEN TÖITÄ. Olen harrastanut tätä kolme ja puoli tuntia ennen töiden alkua heräämistä nyt reilut viisitoista kuukautta. Harrastan aamuliikuntaa siis 4-5 arkiaamuna viikossa, yleensä neljänä. Opiskeluaikoina kävin 1-2 kertaa viikossa aamulenkillä ennen koulun alkua, mutta olen todennut pitäväni enemmän päivittäisen liikunta-annoksen tekemisestä jo aamulla. On sitten töiden jälkeen mukavampi kun voi tehdä mitä haluaa, eikä tarvitse välttämättä enää tehdä mitään liikunnallista. Toki niitäkin päiviä on kun teen kaksi treeniä.

Kolmessa ja puolessa tunnissa ehtii juoda aamukahvin ja syödä aamiaisen, lukea uutisia/ blogeja ja kirjoittaa uusia blogitekstejä, viikata puhtaita pyykkejä kaappiin, tyhjentää/ täyttää tiskikonetta, kohdata vaatekriisin, nauttia hiljaisuudesta ja pimeydestä sekä vain olla ja möllöttää sohvalla. Rakastan pitkiä aamuja!

Onko jollakulla muulla tapana käydä aamuliikunnalla ennen töitä?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti