14. elokuuta 2016

Ajattelin tänään, että…

Ajattelin tänään, että…

Kaikilla asioilla on tapana järjestyä tavalla tai toisella. Järjestyminen vie vain oman aikansa, mutta malttamattomuus meinaa iskeä.
---

Ensi viikon perjantai tulee olemaan tähän astisen elämäni hirvein päivä, koska mummu saatetaan viimeiselle matkalle.
---

Sunnuntai on oikeastaan mitä parhain päivä pyhittää lepopäivä.
---

On ihan OK itkeä silmät päästä ikävöidessään toista.
---

Minulla on elämässä sittenkin kaikki asiat ihan hyvin.
---

On niin väärin että jotkut idiootit vanhemmat antavat lapsensa ajaa pyöräillä ilman kypärää.
---

Minulla on oikeasti ihan muutaman kuukauden päästä taas sen mittaiset hiukset, että ne menevät ponihännälle.
---

Oliko kilpauinnin lopettaminen sittenkin virhe? Olisiko minusta voinut sittenkin tulla jotakin jos olisin yrittänyt täysillä?
---

Olen oikeasti hirmu innoissani siskoni puolesta.
---

En anna itseni vaipua talven pimeinä kuukausina niin alas kun olen kahtena aiempana talvena vaipunut.
---

Ensi vuonna olen taas tamperelainen ja että saan olla perheen ja ystävien kanssa niin paljon kuin haluan ja ehdin.
---

On ihan ok, jos en aina jaksa hymyillä ja olla positiivinen.
---

Ostan itselleni uuden käsilaukun, vaikka se onkin lähes kallein pukeutumiseen liittyvä ostos minkä olen koskaan ostanut.
---

Luojan kiitos minulla on vakuutukset kunnossa. Jos ei olisi niin minua odottaisi tällä hetkellä 1250€ sairaalamaksu jääkaapin ovessa.
---

Miksi joku kärsii ikäkriiseistä, mitä järkeä siinä on ja että täytän reilun viikon päästä 26 vuotta. 
---

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti