21. joulukuuta 2016

Tiesittekö, että...


En ymmärrä politiikasta juuri mitään. Eikä minua kiinnosta se aiheena yhtään.

Olen asunut Helsingissä pian kolme vuotta, enkä ole käynyt yökerhossa kuin kerran.

En tykkää harrastaa liikuntaa muuta kuin yksin tai Laurin kanssa.

Olen hirmu spontaani työelämässä mutta en todellakaan yksityiselämässä.

Minulla on äärettömän hyvä muisti, se on testattu ja hurjasti keskitasoa parempi.

En osaa nukkua toisen vieressä. Molemmille omat makuuhuoneet ovat hyvä ratkaisu.

En ole koskaan sytyttänyt takkaa.

En osta mitään muita kuin Niken juoksuvaatteita ja -kenkiä.

Minä en näe lukea lehtiä ilman suurennuslasia.

Tarkistan aina kotoa lähtiessäni kolmesti että avaimet ovat varmasti mukana.

Pelkään krapulaa.

En haluaisi ottaa asuntolainaa tai ylipäätänsä mitään lainaa. Enkä toistaiseksi ole vielä joutunutkaan.

Minulla on pahatapa moittia ihmisiä töppäyksistä.

Unelmakotini on yksikerroksinen n. 100 neliön omakotitalo.

Ulkomaan matkalta on aina pakko ostaa joku uusi vihko.

Lempivärini on harmaa.

Haluaisin työskennellä miesvaltaisella alalla.

Ripsiväri on turhin meikki jonka omistan.

Käytän silmälaseja vaikka ne eivät juurikaan korjaa näköäni.

Valitsen aina sokerittoman ja rasvattoman vaihtoehdon jos mahdollista.

En ole käynyt koskaan pilateksessa tai joogassa.

Haluaisin olla vegaani.

Vihaan sukkahousuja.

Nautin suunnattomasti ihmisten yllättämisestä, mutta en voi sietää jos minut yllätetään.

...Enkä edelleenkään ole maistanut koskaan kebabbia.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti