23. heinäkuuta 2015

Minä sydän kahvi

Minä sydän kahvi 

Tämä informaatio on aivan pakko jakaa. Tiistaina löysin vihdoin Clipperin kofeiinitonta kahvia. Vieläkään se ei ole samaa kuin mitä Lontoosta ostin, mutta Clipperiä kuitenkin. Lontoosta ostettu on suodatinkahvia ja tämä uusi pikakahvia. Maussa ei kuitenkaan ole juuri mitään eroa, huippua! 

Mitä et tiennyt minusta ja kahvista?! Olen alkanut juomaan kahvia vasta reilut kolme vuotta sitten. Aluksi vain viikonloppuisin (koska L:kin joi), mutta pian myös joka arkiaamu. Tätä ennen olin juonut kahvia kahden käden sormilla laskettavien kertojen verran. Nykyisin päivä ei lähde käyntiin ilman aamukahvia. Parasta kahvia on Clipperin Roast & Ground Decaf Coffee kofeiiniton kahvi. Juon (aamuisin) kahvin mustana. Toisinaan (muutoin kuin aamulla) saatan herkutella ja laittaa kahvin sekaan lorauksen maitoa. Arkena juon harvoin päiväkahvia, ehkä kerran kahdessa viikossa. Töissä en juo kahvia lainkaan. En voi juoda normaalia kahvia viiden jälkeen iltapäivällä, menetän muutoin yöuneni. Kofeiinitonta kahvia juon joskus illalla runoja lukiessani. En ole laittanut koskaan kahviini sokeria tai kermaa. Olen arkajalka maistelemaan erikoiskahveja, koska pelkään pettyväni. Haluaisin kotiin kahvinkeittimen joka jauhaa tarvittaessa itse kahvin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti